Da snapchat kom frem på det danske marked. Var det set som en plat form for de unge, men i gennem de seneste år har Snapchat tilføjet mange forskellige features og har skabt ændringer der har hjulpet dem til at ramme en bredere målgruppe.

Snapchat er ikke længere en niche foto-besked service, men er blevet til en stor forretning som er vurderet til over $19 milliarder og som har mere ind 161 millioner daglige brugere.

Derfor bruger flere og flere firmaer Snapchat til at kommunikere med sine forbruger, da det er en billig løsning men meget effektiv.

Hvordan tilføjer du dine brands.

  1. Når du har Snapchat appen installeret og aktiveret på din telefon. Skal du swipe ned på din skærm. Og du kommer ind på din hjemmeskærm.
  2. På din hjemmeskærm skal du trykke på Add Friends
  3. Så er det tid til at tilføje venner. Der er et par måder hvorpå dette kan gøres. Og det er 1. Med et brugernavn 2. Gennem din adressebog 3. Med en Snapcode 4. Eller når appen kan se der er nogen tæt på dig.
  4. Når du har fundet de brands du vil følge på Snapchat, kan du ved at swippe din skærm mod venstre finde dine historier

 

Skriv i kommentarerne hvem du følger?

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.